PONUKA  PRÁCE    Úvod   |     O nás   |     Fotogaléria   |     Naši klienti   |     Klientská zóna   |     Kontakt

Webinár:
2-dňový webinár: DPH komplexne vrátane povinností viažucich sa k fakturácii


lektor

  Ing. Vladimír Ozimý

  • Člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti.

termín

  11. - 12. 5. 2020

  • 9.00 - 14.30 h

obsahové informácie

organizácia

  online seminár

účastnícky poplatok

  168,00 EUR s DPH
  (140,00 EUR bez DPH)

prihláška

  Zrealizované

ďalšie informácie


Popis webinára

Počas tohto dva dni trvajúceho online seminára si s Ing. Vladimírom Ozimým podrobne prejdeme všetky povinnosti a náležitosti viažuce sa k fakturácií DPH, a to počas súčasného núdzového stavu, ako aj počas bežného režimu. Lektor bude vychádzať z najčastejších problémov, ktoré rieši v rámci svojej poradenskej činnosti, vďaka čomu si môžete ozrejmiť otázky ako napríklad: čo v prípade, že je faktúra vyhotovená inou osobou alebo v cudzom jazyku, v ktorej situácii a komu fakturovať za cenu vrátane DPH, kedy DPH platí odberateľ alebo sa neplatí vôbec.

Problematike daní sa bude lektor venovať komplexne, a preto bude dostatočný priestor aj na otázky týkajúce sa mimoriadnych opatrení súvisiacich s COVID-19, prípadne na konzultáciu iných problémov, ktoré vás aktuálne sužujú. Školenie je určené ako pre platcov DPH, tak i zdaniteľným osobám, ktoré nie sú platiteľmi DPH.

Webinár sa zaznamenáva - po skončení živého prenosu bude jeho absolvent mať k dispozícií záznam na opätovné prezeranie pre vlastnú potrebu.


Program webinára

  1. Zákon a jeho aplikácia na zdaniteľné osoby od 1.1.2020 - prvý blok
    • definícia zdaniteľnej osoby
    • predmet dane z pridanej hodnoty (znaky dodávky)
    • registračná povinnosť zdaniteľnej osoby podľa zákona (dobrovoľná, povinná, zákonná, skupinová, nadobudnutie tovaru, služba z EÚ, zásielkový predaj)
    • definícia dodania tovaru a služby na účely tohto zákona
    • čo nie je predmetom DPH (podnik, nepeňažný vklad, finančné vyrovnanie)
  2. Výkazy DPH a povinnosti vyplývajúce zo zákona od 1.1.2020 (nové tlačivá) – druhý blok
    • osoba povinná platiť daň podľa § 69 ZodPH a uvádzanie údajov na správnych riadkoch DP a v kontrolnom výkaze (tuzemské dodania, prenosy DP, trojstranný obchod...)
      • nesprávne uvedené údaje v DP a KV a dosah na podanie dodatočných výkazov
      • riziková osoba a ručenie za daň
    • súhrnný výkaz a povinnosť jeho podania na príkladoch (intrakomunitárne dodanie, služby do EÚ, konsignačné sklady)
      • nesprávne uvedené údaje v súhrnnom výkaze a ich oprava
    • právo na odpočítanie dane a uvádzanie tejto skutočnosti do DP a KV na príkladoch
      • nesprávne odpočítanie dane (nesprávne vyhodnotenie práva na odpočítanie dane) a sankčné postihy zo strany štátu
    • daňová povinnosť (vrátane poukazov) podľa zákona, nesprávne určenie vzniku daňovej povinnosti, dosah u dodávateľa a odberateľa
      • daňová povinnosť v prípade cestovných kancelárií, povinnosti CK
      • daňová povinnosť pri použitom tovare, povinnosti dodávateľa
    • záznamová povinnosť pri kúpe a predaji motorových vozidiel

Časový harmonogram webinára

09:00 - 11:00 prednáška
11:00 - 11:30 prestávka
11:30 - 13:00 prednáška
13:00 - 13:15 prestávka
13:15 - 14:30 prednáška spojená s odpoveďami na otázky



  2-dňový webinár: DPH komplexne vrátane povinností viažucich sa k fakturácii

11. - 12. 5. 2020 09:00 - 14:30 168 EUR s DPH Zrealizované


Organizačné informácie k webináru

Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.

Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).

Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus - záznam celého podujatia. Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.

Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.

Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>













A+design
© 2005 - 2020 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen