Webinár:
2-dňový webinár: DPH komplexne vrátane povinností viažucich sa k fakturácii
lektor
| Ing. Vladimír Ozimý
- Člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti.
|
termín
|
11. - 12. 5. 2020
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
168,00 EUR s DPH (140,00 EUR bez DPH)
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Počas tohto dva dni trvajúceho online seminára si s Ing. Vladimírom Ozimým podrobne prejdeme všetky povinnosti a náležitosti viažuce sa
k fakturácií DPH, a to počas súčasného núdzového stavu, ako aj počas bežného režimu. Lektor bude vychádzať z najčastejších problémov,
ktoré rieši v rámci svojej poradenskej činnosti, vďaka čomu si môžete ozrejmiť otázky ako napríklad: čo v prípade, že je faktúra vyhotovená
inou osobou alebo v cudzom jazyku, v ktorej situácii a komu fakturovať za cenu vrátane DPH, kedy DPH platí odberateľ alebo sa neplatí vôbec.
Problematike daní sa bude lektor venovať komplexne, a preto bude dostatočný priestor aj na otázky týkajúce sa mimoriadnych opatrení súvisiacich
s COVID-19, prípadne na konzultáciu iných problémov, ktoré vás aktuálne sužujú. Školenie je určené ako pre platcov DPH, tak i zdaniteľným osobám,
ktoré nie sú platiteľmi DPH.
Webinár sa zaznamenáva - po skončení živého prenosu bude jeho absolvent mať k dispozícií záznam na opätovné prezeranie pre vlastnú potrebu.
Program webinára
- Zákon a jeho aplikácia na zdaniteľné osoby od 1.1.2020 - prvý blok
- definícia zdaniteľnej osoby
- predmet dane z pridanej hodnoty (znaky dodávky)
- registračná povinnosť zdaniteľnej osoby podľa zákona (dobrovoľná, povinná, zákonná, skupinová, nadobudnutie tovaru, služba z EÚ, zásielkový predaj)
- definícia dodania tovaru a služby na účely tohto zákona
- čo nie je predmetom DPH (podnik, nepeňažný vklad, finančné vyrovnanie)
- Výkazy DPH a povinnosti vyplývajúce zo zákona od 1.1.2020 (nové tlačivá) – druhý blok
- osoba povinná platiť daň podľa § 69 ZodPH a uvádzanie údajov na správnych riadkoch DP a v kontrolnom výkaze (tuzemské dodania, prenosy DP, trojstranný obchod...)
- nesprávne uvedené údaje v DP a KV a dosah na podanie dodatočných výkazov
- riziková osoba a ručenie za daň
- súhrnný výkaz a povinnosť jeho podania na príkladoch (intrakomunitárne dodanie, služby do EÚ, konsignačné sklady)
- nesprávne uvedené údaje v súhrnnom výkaze a ich oprava
- právo na odpočítanie dane a uvádzanie tejto skutočnosti do DP a KV na príkladoch
- nesprávne odpočítanie dane (nesprávne vyhodnotenie práva na odpočítanie dane) a sankčné postihy zo strany štátu
- daňová povinnosť (vrátane poukazov) podľa zákona, nesprávne určenie vzniku daňovej povinnosti, dosah u dodávateľa a odberateľa
- daňová povinnosť v prípade cestovných kancelárií, povinnosti CK
- daňová povinnosť pri použitom tovare, povinnosti dodávateľa
- záznamová povinnosť pri kúpe a predaji motorových vozidiel
Časový harmonogram webinára
09:00 - 11:00 prednáška
11:00 - 11:30 prestávka
11:30 - 13:00 prednáška
13:00 - 13:15 prestávka
13:15 - 14:30 prednáška spojená s odpoveďami na otázky
2-dňový webinár: DPH komplexne vrátane povinností viažucich sa k fakturácii
|
| 11. - 12. 5. 2020
| 09:00 - 14:30
| 168 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus
- záznam celého podujatia.
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|