| 
 
  Webinár: 
  Aplikácia DPH na príkladoch v praxi
 
 
  
   
    | lektor |     Ing. Vladimír Ozimý   
 
                  Člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál.  Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti.                  
               |  
      |  termín | 
            16. 6. 2020 
             |  
      | obsahové informácie | 
             |  
      | organizácia | 
            online seminár 
             |  
      |  účastnícky poplatok  | 
            84,00 EUR s DPH (70,00 EUR bez DPH)
 
 |  
      | prihláška |  
           Zrealizované            
         |  
          | ďalšie informácie |  |  
 >> prejsť na prehľad všetkých webinárov  
 
  Popis  webinára
 Počas jediného dňa získate kompletný prehľad o novinkách v DPH, ktoré nadobudli účinnosť od 1. 1. 2020, vrátane legislatívnych zmien a 
 povinností súvisiacich s pandémiou COVID-19. Online seminár s obľúbeným lektorom je tradične spojený so širokým priestorom na diskusiu 
 a hľadaním odpovedí na najčastejšie otázky súvisiace s aplikáciou legislatívnych noviniek do účtovnej praxe. Na seminári si preto vypočujete 
 užitočné rady rovnako pre fyzické ako aj právnické osoby.
 
 Obsah seminára zameraný na témy, ako napr. obchodovanie s tovarom v rámci EU; daňová povinnosť a právo na odpočet DPH, 
 základ dane, stanovenie základu dane na odvod DPH a jeho oprava vrátane vykazovania v DP a KV; služba v rámci obchodovania so 
 zahraničnou osobou a správne určenie miesta dodania služby vrátane uvádzania v DP, SV a Kv a pre kompletné znalosti o danej problematike 
 nahliadneme aj možné pokuty a úroky z omeškania v prípade porušovania pravidiel zákona.
   
Webinár sa zaznamenáva - po skončení živého prenosu bude jeho absolvent mať k dispozícií záznam na opätovné prezeranie pre vlastnú potrebu.
 
 
  Program  webinára
 
      Legislatívne zmeny v oblasti DPH od 1.1.2020 aj na príkladoch
    Obchodovanie s tovarom v rámci EU a daňové povinnosti (DP,SV,KV) a to najmä
      
      dodanie tovaru do konsignačného skladu
      intrakomunitárne dodanie a nadobudutie tovaru
      trojstranný obchod
      reťazový obchod
      spracovateľské operácie na tovare
     Daňová povinnosť a právo na odpočet DPH na príkladoch a to
      
      stanovenie pravidiel daňovej povinnosti, povinnosť vyhotoviť faktúru a uvedenie v DP a KV
      právo na odpočet DPH, prijatie faktúry a uvedie plnenia do DP a KV
     Základ dane, stanovenie základu dane na odvod DPH a jeho oprava vrátane vykazovania v DP a KV
    Služba v rámci obchodovania so zahraničnou osobou a správne určenie miesta dodania služby vrátane uvádzania v DP, SV a KV
    Riziká sankcií - pokuta a úroky z omeškania v prípade porušovania pravidiel zákona
    Diskusia 
    
 
  Časový harmonogram  webinára
  
09:00 - 11:00 prednáška 11:00 - 11:30 prestávka
 11:30 - 13:00 prednáška
 13:00 - 13:15 prestávka
 13:15 - 14:30 prednáška spojená s odpoveďami na otázky
 
 
 
    
      | Webinár: Aplikácia DPH na príkladoch v praxi |   
   
    
      |  | 16. 6. 2020 | 09:00 - 14:30 | 84 EUR  s DPH | Zrealizované |  
 
 
  Organizačné informácie k webináru
 Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
 
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, 
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. 
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní). 
  
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus 
- záznam celého podujatia. 
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).   
   
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára. 
    
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
 Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie  nájdete TU >> 
 
 
 
     >> prejsť na prehľad všetkých webinárov  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |