PONUKA  PRÁCE    Úvod   |     O nás   |     Fotogaléria   |     Naši klienti   |     Klientská zóna   |     Kontakt

Webinár:
Dodávatelia a ich účasť vo verejnom obstarávaní


lektor

  Mgr. Katarína Hreusová

  • Špecializuje sa na celý proces verejného obstarávania od prípravy až po realizáciu v zmysle zákona o verejnom obstarávaní pre zákazky na dodanie tovaru, poskytnutie služieb, uskutočnenie stavebných prác, pripravuje dokumentáciu potrebnú pre zabezpečenie komplexného procesu VO, poskytuje metodickú činnosť v oblasti VO, realizuje školenia a poskytuje poradenstvo vo verejnom obstarávaní.

termín

  5. 11. 2020

  • 9.00 - 15.00 h

obsahové informácie

organizácia

  online seminár

účastnícky poplatok

  84,00 EUR s DPH
  (70,00 EUR bez DPH)

  • bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní

prihláška

  Zrealizované

ďalšie informácie


Popis webinára

Pre dodávateľov tovarov, služieb či stavebných prác, pripravujeme pod vedením Mgr. Kataríny Hreusovej praktický webinár, počas ktorého sa zorientujú v celom procese verejného obstarávania. Zaoberať sa budeme vyhľadávaním verejných zákaziek vyhlásených v SR, online otváraním ponúk, vyhotovením súťažných podkladov, povinnosťami súvisiacimi s uzatvorením zmluvy, ako aj špecifickejšímo spojitosťami, napr. revíznymi postupmi, samoočisťovacím mechanizmom či konfliktom záujmov.

Ostrieľaná lektorka, ktorá bude webinár viesť, pôsobí zároveň ako vedúca oddelenia VO na Úrade pre verejné obstarávanie, a preto hneď z prvej ruky získate celý rad praktických informácií, napríklad:

  • ako vám vie pomôcť zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov,
  • ako zvýšiť svoje šance na úspech v jednotlivých súťažiach,
  • na čo si dať pozor pri súťažných podkladoch,
  • kedy stačí predložiť čestné vyhlásenie,
  • aké sú požiadavky na predmet zákazky,
  • ktoré systémy na el. komunikáciu sú v SR najpoužívanejšie,
  • ako sa brániť proti nezákonnému postupu verejného obstarávateľa
  • a mnoho ďalších.

Začínajúci i pokročilý dodávatelia určite uvítajú taktiež praktickú ukážku, ako vyplniť jednotný európsky formulár (JED), ktorého zostavenie v praxi často spôsobuje značné problémy.


Program webinára

  • Vymedzenie jednotlivých subjektov vo verejnom obstarávaní
  • Druhy zákaziek z hľadiska finančných limitov
  • Priebeh zákazky
  • Prípravné trhové konzultácie, stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky
  • Konflikt záujmov
  • Dokumenty k príprave ponuky
  • Vysvetľovanie súťažných podkladov
  • Podmienky účasti a ich preukázanie
  • Ako vyplniť Jednotný európsky formulár (JED)
  • Kedy stačí predložiť čestné vyhlásenie
  • Formy zapojenia dodávateľov do verejného obstarávania
  • Predkladanie ponúk, otváranie ponúk
  • Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti, vysvetľovanie, vylúčenie uchádzača
  • Samoočisťovací mechanizmus
  • Vyhodnocovanie ponúk, vysvetľovanie uchádzačov, vylúčenie ponuky
  • Mimoriadne nízka ponuka
  • Dva rovnaké návrhy na plnenie kritérií v ponuke
  • Revízne postupy - ako sa brániť proti nezákonnému postupu verejného obstarávateľa
  • Uzatvorenie zmluvy, zápis v RPVS
  • Vystavenie referencie, resp. ako postupovať ak verejný obstarávateľ referenciu nevystaví

Časový harmonogram webinára

09:00 - 11:00 prednáška
11:00 - 12:00 prestávka
12:00 - 15:00 prednáška spojená s diskusiou



  Webinár: Dodávatelia a ich účasť vo verejnom obstarávaní

5. 11. 2020 09:00 - 15:00 84 EUR s DPH Zrealizované


Organizačné informácie k webináru

Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.

Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).

Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus - záznam celého podujatia. Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.

Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.

Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>













A+design
© 2005 - 2020 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen