Webinár:
Základy transferového oceňovania
lektor
| Ing. Silvia Karelová
-
Pracuje na oddelení medzinárodného zdaňovania na Finančnom riaditeľstve SR. Od roku 2001 rieši problematikou medzinárodného zdaňovania a špecializuje sa na oblasť transferového oceňovania, ktoré v rámci finančnej správy aj lektorsky zastrešuje.
Zastupuje Slovenskú republiku v medzinárodných organizáciách na aktivitách, ktoré sa týkajú problematiky transferového oceňovania.
|
termín
|
9. 11. 2020
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
72,00 EUR s DPH (60,00 EUR bez DPH)
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Aj keď pravidlá transferového oceňovania sa už od roku 2015 uplatňujú aj na tuzemské závislé osoby, doteraz sa v praxi stretávame s prípadmi, keď si v spleti právnych predpisov podnikateľské subjekty často neuvedomia, aké daňové povinnosti a v akom rozsahu majú voči správcovi dane. Na uvedenom webinári si preto priblížime, čo je transferové oceňovanie, kto sú závislé osoby, ktorí podnikatelia sú povinní vyhotoviť transferovú dokumentáciu alebo ako pripraviť „dobrú“ dokumentáciu.
Účastníci webinára nadobudnú základné poznatky z problematiky transferového oceňovania a podrobný prehľad o povinnostiach závislých osôb, ktoré sú zadefinované v zákone o dani z príjmov a v súvisiacich právnych predpisoch. Celý priebeh webinára bude doplnený o reálne príklady z praxe, vďaka čomu sa budete bez akýchkoľvek problémov vedieť vyrovnať s transferovým oceňovaním vo svojej firme. Chýbať nebude ani prehľad najčastejších chýb daňových subjektov, ako aj praktické riešenia, ako sa im vyvarovať.
Program webinára
- Podstata transferového oceňovania - princíp nezávislého vzťahu, analýza porovnateľnosti
- Závislá osoba - kritériá definovania, praktické príklady na určenie závislého vzťahu
- Legislatívny rámec transferového oceňovania v zákone o dani z príjmov
- Základné povinnosti závislých osôb - úprava základu dane
- Základné povinnosti závislých osôb - dokumentačná povinnosť
- Druhy dokumentácie - skrátená, základná, úplná
- Ako pripraviť dobrú dokumentáciu
- Interná smernica k transferovému oceňovaniu pre jednotlivé druhy dokumentácie
- Odporúčania a praktické rady pre daňové subjekty
- Odpovede na otázky v rámci diskusie
Časový harmonogram webinára
09:00 - 11:00 prednáška
11:00 - 11:30 prestávka
11:30 - 13:00 prednáška
Webinár: Základy transferového oceňovania
|
| 9. 11. 2020
| 09:00 - 13:00
| 72 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|