Webinár:
Ochrana podnikateľov počas pandémie a reforma súdnej mapy
lektor
| JUDr. Danica Birošová
-
Advokátska kancelária JUDr. Danica Birošová, s.r.o. , predsedkyňa Klubu právnikov Mesta Trenčín. Od roku 1992 zapísaná v zozname advokátov a od roku 1993 v zozname správcov konkurznej podstaty. Pracuje predovšetkým v oblasti obchodného a konkurzného práva. Aktívne vykonáva správcovskú činnosť , a to v oblasti konkurzov a reštrukturalizácií. Na tému konkurzného práva aktívne prednáša v rámci Klubu právnikov Mesta Trenčín.
JUDr. Martina Mrázová
-
Absolvovala Právnickú fakultu Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach v roku 1995. Venovala sa problematike legislatívnych návrhov v oblasti obchodného, občianskeho a konkurzného práva, spolupráca so zahraničnými inštitúciami pri príprave rekodifikácie občianskeho a obchodného práva v období 1998. Podieľala sa na príprave legislatívnych návrhov zákonov a iných právnych noriem, vrátane tvorby právnych predpisov. Pôsobila ako členka Legislatívnej rady vlády SR od roku 2012.
V súčasnosti sa venuje problematike konkurzného práva v rámci výkonu samostatnej advokátskej činnosti od 2000. Lektoruje odborné podujatia, ktoré sa týkajú ďalšieho vzdelávania správcov konkurzných podstát, aktívne sa zapája so procesu tvorby právnych predpisov, najmä v tejto oblasti, vstupuje do medzirezortných pripomienkových konaní. Pracuje pre združenie zamestnávateľov, ktorí zamestnávajú viac ako 500 zamestnancov, už od času vzniku tohto združenia.
|
termín
|
10. 12. 2020
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
72,00 EUR s DPH (60,00 EUR bez DPH)
- bonus: záznam z webinára dostupný 14 dní
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Podnikatelia by pred ekonomickými dopadmi koronakrízy mohli byť chránení aj po 1. januári 2021, a to vďaka hneď niekoľkým návrhom. Pomoc podnikateľom by mali zabezpečiť navrhované zmeny v zákone o dočasnej ochrane podnikateľov vo finančných ťažkostiach, a taktiež v zákone č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii. Oba tieto návrhy si bod za bodom predstavíme a zároveň si povieme, ako by jednotlivé opatrenia mali byť využívané v praxi. V súvislosti s problematikou konkurzov a reštrukturalizácií nahliadneme aj na aktuálnu rozhodovaciu činnosť súdov, oddlženie či register úpadcov v praxi. V rámci obsahu webinára si tiež priblížime reformu súdnej mapy, ktorá má zvýšiť kvalitu a transparentnosť rozhodnutí súdov.
Program webinára
- Rozbor návrhu zákona o dočasnej ochrane podnikateľov vo finančných ťažkostiach a o zmene a doplnení niektorých zákonov s účinnosťou od 1.1.2021
- Rozbor návrhu zmien zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii a vykonávacej vyhlášky
- Výber z judikatúry v oblasti konkurzu a reštrukturalizácie
- Oddlženie podľa IV. Časti zákona č. 7/2005 Z.z. a register úpadcov v praxi.
- Reforma súdnej mapy Slovenského súdnictva – materiál predložený ministerkou spravodlivosti SR
Časový harmonogram webinára
08:30 - 10:30 prednáška
10:30 - 10:45 prestávka
10:45 - 12:00 prednáška
12:00 - 12:45 prestávka
12:45 - 14:00 prednáška
14:00 - 14:10 prestávka
14:10 - 16:00 diskusia
Webinár: Ochrana podnikateľov počas pandémie a reforma súdnej mapy
|
| 10. 12. 2020
| 08:30 - 16:00
| 72 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci so spoločnosťou Relia, s.r.o. a portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus
- záznam celého podujatia.
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa pracovný materiál a prístup k videozáznamu z podujatia .
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|