| 
 
  Webinár: 
  Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2020 a zmeny v účtovníctve pre rok 2021
 
 
  
   
    | lektor |     Ing. Ondrej Baláž   
 
                Odborník s dlhoročnou praxou pre oblasť daní a účtovníctva. Je spoluautorom viacerých odborných publikácií, lektorom v Slovenskej Komore audítorov (SKAU) a komerčných organizáciách zameraných na vzdelávanie v oblasti účtovníctva.
                 V rokoch 2008 – 2016 bol prezidentom SKAU. V súčasnosti aktívne spolupracuje s Ministerstvom financií Slovenskej republiky na príprave a pripomienkovaní legislatívnych noriem v oblasti auditu, účtovníctva a daní.
               |  
      |  termín | 
            17. 12. 2020 
             |  
      | obsahové informácie | 
             |  
      | organizácia | 
            online seminár 
             |  
      |  účastnícky poplatok  | 
            84,00 EUR s DPH (70,00 EUR bez DPH)
 
 
             bonus: záznam z webinára dostupný počas 14 dní  dní  
                         
             |  
      | prihláška |  
           Zrealizované            
         |  
          | ďalšie informácie |  |  
 >> prejsť na prehľad všetkých webinárov  
 
  Popis  webinára
Získajte podrobný návod, ako bez chýb a s prihliadnutím na všetky najnovšie zmeny zostaviť daňové priznanie a účtovnú závierku v podvojnom účtovníctve za rok 2020.
 
Na školení s Ing. Ondrejom Balážom si môžete ozrejmiť všetky závierkové účtovné prípady, inventarizáciu majetku alebo zostavenie súvahy či výkazu ziskov a strát.        
 
Okrem základných vedomostí, ktoré potrebuje poznať každý účtovník účtujúci v sústave podvojného účtovníctva, získate aj vzorové poznámky mikro, malej účtovnej a veľkej jednotky.
 
Program vychádza z najčastejšie kladených otázok za minuloročné účtovné obdobia, a preto nebudú chýbať ani riešenia konkrétnych závierkových problémov. Na uvedenom školení navyše získate prehľad o zmenách platných k 1. 1. 2021.
 
 
  Program  webinára
  
    Účtovná uzávierka v podvojnom účtovníctve.  
        základné predpisy vzťahujúce sa k účtovnej uzávierke,
        prípravné práce pri účtovnej uzávierke,
        Inventarizácia majetku a záväzkov.  
        fyzická a dokladová inventúra,
        posúdenie ocenenia majetku a záväzkov,
        inventarizačné rozdiely z hľadiska účtovného a daňového,
        Účtovné operácie účtované pri účtovnej uzávierke.  
        doúčtovanie účtovných prípadov bežného roka,
        precenenie majetku a záväzkov v cudzej mene a zaúčtovanie kurzových rozdielov,
        opravné položky, rezervy, časové rozlíšenie nákladov a výnosov,
        posúdenie reálnosti ocenenia,
        účtovanie o zákazkovej výrobe a nehnuteľnostiach obstaraných na predaj
         Zostavenie daňového priznania a zaúčtovanie daňovej povinnosti.Zostavenie účtovnej závierky – mikro, malé a veľké účtovné jednotky.  
        účtovná závierka obsahujúca súvahu a výkaz ziskov a strát,
        poznámky,
        výkaz Cash flow,
         výročná správa,
        ukladanie účtovnej závierky do registra v elektronickej forme
         Uzavretie účtovných kníh.   Zmeny v účtovníctve v roku 2021. Diskusia a odpovede na otázky.  
 
  Časový harmonogram  webinára
  
09:00 - 11:00 prednáška 11:00 - 12:00 prestávka
 12:00 - 15:00 prednáška spojená s diskusiou
 
 
 
    
      | Webinár: Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2020 a zmeny v účtovníctve pre rok 2021 |   
   
    
      |  | 17. 12. 2020 | 09:00 - 15:00 | 84 EUR  s DPH | Zrealizované |  
 
 
  Organizačné informácie k webináru
 Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
 
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, 
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. 
  
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie. 
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).   
   
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára. 
    
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
 Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie  nájdete TU >> 
 
 
 
     >> prejsť na prehľad všetkých webinárov  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |