Webinár:
Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2020 a zmeny v účtovníctve pre rok 2021
lektor
| Ing. Ondrej Baláž
- Odborník s dlhoročnou praxou pre oblasť daní a účtovníctva. Je spoluautorom viacerých odborných publikácií, lektorom v Slovenskej Komore audítorov (SKAU) a komerčných organizáciách zameraných na vzdelávanie v oblasti účtovníctva.
- V rokoch 2008 – 2016 bol prezidentom SKAU. V súčasnosti aktívne spolupracuje s Ministerstvom financií Slovenskej republiky na príprave a pripomienkovaní legislatívnych noriem v oblasti auditu, účtovníctva a daní.
|
termín
|
17. 12. 2020
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
84,00 EUR s DPH (70,00 EUR bez DPH)
- bonus: záznam z webinára dostupný počas 14 dní dní
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Získajte podrobný návod, ako bez chýb a s prihliadnutím na všetky najnovšie zmeny zostaviť daňové priznanie a účtovnú závierku v podvojnom účtovníctve za rok 2020.
Na školení s Ing. Ondrejom Balážom si môžete ozrejmiť všetky závierkové účtovné prípady, inventarizáciu majetku alebo zostavenie súvahy či výkazu ziskov a strát.
Okrem základných vedomostí, ktoré potrebuje poznať každý účtovník účtujúci v sústave podvojného účtovníctva, získate aj vzorové poznámky mikro, malej účtovnej a veľkej jednotky.
Program vychádza z najčastejšie kladených otázok za minuloročné účtovné obdobia, a preto nebudú chýbať ani riešenia konkrétnych závierkových problémov. Na uvedenom školení navyše získate prehľad o zmenách platných k 1. 1. 2021.
Program webinára
- Účtovná uzávierka v podvojnom účtovníctve.
- základné predpisy vzťahujúce sa k účtovnej uzávierke,
- prípravné práce pri účtovnej uzávierke,
- Inventarizácia majetku a záväzkov.
- fyzická a dokladová inventúra,
- posúdenie ocenenia majetku a záväzkov,
- inventarizačné rozdiely z hľadiska účtovného a daňového,
- Účtovné operácie účtované pri účtovnej uzávierke.
- doúčtovanie účtovných prípadov bežného roka,
- precenenie majetku a záväzkov v cudzej mene a zaúčtovanie kurzových rozdielov,
- opravné položky, rezervy, časové rozlíšenie nákladov a výnosov,
- posúdenie reálnosti ocenenia,
- účtovanie o zákazkovej výrobe a nehnuteľnostiach obstaraných na predaj
- Zostavenie daňového priznania a zaúčtovanie daňovej povinnosti.
- Zostavenie účtovnej závierky – mikro, malé a veľké účtovné jednotky.
- účtovná závierka obsahujúca súvahu a výkaz ziskov a strát,
- poznámky,
- výkaz Cash flow,
- výročná správa,
- ukladanie účtovnej závierky do registra v elektronickej forme
- Uzavretie účtovných kníh.
- Zmeny v účtovníctve v roku 2021.
- Diskusia a odpovede na otázky.
Časový harmonogram webinára
09:00 - 11:00 prednáška
11:00 - 12:00 prestávka
12:00 - 15:00 prednáška spojená s diskusiou
Webinár: Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2020 a zmeny v účtovníctve pre rok 2021
|
| 17. 12. 2020
| 09:00 - 15:00
| 84 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie.
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|