| 
 
  Webinár: 
  Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2020 a zmeny v účtovníctve pre rok 2021
 
 
  
   
    | lektor |     Ing. Vladimír Ozimý   
 
                  Člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál.  Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti.                  
               |  
      |  termín | 
             pozor, zmena termínu podujatia: 
          
              4. 2. 2021   
            9. 2. 2021  
            |  
      | obsahové informácie | 
             |  
      | organizácia | 
            online seminár 
             |  
      |  účastnícky poplatok  | 
            84,00 EUR s DPH (70,00 EUR bez DPH)
 
 
             bonus: záznam z webinára dostupný 14 dní               
             |  
      | prihláška |  
           Zrealizované            
         |  
          | ďalšie informácie |  |  
 >> prejsť na prehľad všetkých webinárov  
 
  Popis  webinára
Nechajte si poradiť od obľúbeného daňového poradcu, ako účtovnú závierku za rok 2020 správne zostaviť a uložiť. Okrem základných pravidiel, spoznáte na uvedenom webinári i dôležité lehoty, možnosti ich predĺženia či najčastejšie pochybenia za minuloročné účtovné obdobia. Oboznámiť sa môžete i stým, ako napr. likvidácia vplýva na podanie účtovnej závierky, alebo ktoré účtovné výstupy sú dôležité pre spracovanie daňového priznania. Chýbať nebudú ani poznámky k účtovnej závierke a objasnenie ich významu v závislosti od kategórie účtovnej jednotky. Vzhľadom na to, že ani tento rok sa neobišiel bez zmien v daňových zákonoch, venujeme časť programu i tomu, čo nás čaká v účtovnej praxi 2021.
 
 
  Program  webinára
  
            Kategorizácia ÚJ a vplyv na účtovnú závierku
            Zostavenie účtovnej závierky, kedy nastáva tento moment, vplyv zostavenia účtovnej závierky na účtovanie účtovných prípadov
            Schválenie účtovnej závierky, kedy nastáva tento moment, vplyv schválenej účtovnej závierky na účtovanie účtovných prípadov
            Lehoty na zostavenie a schválenie účtovnej závierky
            Proces zasielania účtovnej závierky (RUZ, zbierka listín)
            Likvidácia a vplyv na podanie UZ
            Účtovná uzávierka - oblasti s ňou sledované, práce s ňou súvisiace; inventarizácia majetku a záväzkov: dlhodobý a krátkodobý majetok, osobitne pohľadávky a uzávierkové práce s nimi súvisiace, opravné položky k majetku, záväzky a uzávierkové práce s nimi súvisiace, inventúrne rozdiely, preukázateľnosť účtovníctva s dôrazom na vykonanú inventarizáciu, vybrané zostatky (sporné a problémové prípady), nespárované položky saldokonta, zálohy, neuhradené záväzky faktúr týkajúcich sa daňovej uznateľnosti po zaplatení, refakturácie, poistné udalosti, časové rozlíšenie, rezervy, nevyfakturované dodávky, analytická evidencia, podsúvahová evidencia, odporúčania, opakujúce sa nesprávnosti z praxe.
            Poznámky k účtovnej závierke. Význam poznámok v závislosti od kategórie účtovnej jednotky.
            Účtovné výstupy dôležité pre spracovanie daňového priznania.
            Nesprávne vyplnená účtovná závierka a podané daňové priznanie – lehota na podanie opravenej účtovnej závierky a daňového priznania
            Možné sankcie vyplývajúce z takto podaných opravných výkazov  
          
 
  Časový harmonogram  webinára
  
09:00 - 11:00 prednáška 11:00 - 12:00 prestávka
 12:00 - 15:00 prednáška spojená s diskusiou
 
 
 
    
      | Webinár: Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2020 a zmeny v účtovníctve pre rok 2021 |   
   
    
      |  | 4. 2. 2021 | 09:00 - 15:00 | 84 EUR  s DPH | Zrealizované |  
 
 
  Organizačné informácie k webináru
 Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
 
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, 
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. 
  
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie 
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).   
   
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára. 
    
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
 Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie  nájdete TU >> 
 
 
 
     >> prejsť na prehľad všetkých webinárov  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |