Webinár:
Riadenie pracovného času v roku 2021 (nadčasy, dovolenky, pohotovosť a pracovná cesta)
lektor
| RNDr. Jana Motyčková
|
termín
|
16. 4. 2021
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
84,00 EUR s DPH (70,00 EUR bez DPH)
- bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Webinár je určený predovšetkým pre vedúcich zamestnancov a majiteľov menších firiem, ktorí nariaďujú výkon práce. Cieľom tohto praktického webinára je podrobne si s účastníkmi prejsť všetky základné pravidlá, ako aj špeciálne prípady, s ktorými sa „potýkajú“ zamestnávatelia v praxi – vrátane úprav platných v čase krízovej situácie. V rámci programu sa dozviete, kedy môžete a kedy nemôžete nariadiť výkon práce, čo môže zamestnanec odmietnuť alebo ako nariadiť/dohodnúť čerpanie dovolenky. Ďalej spoznáte i pravidlá pre nerovnomerné rozvrhnutie pracovného času, možnosti nariadenia práce nadčas, podmienky a limity pre výkon práce počas pohotovosti, prípadne pracovnej cesty.
Program webinára
- Riadenie pracovného času
- Pravidlá pre rozvrhnutie pracovného času – rovnomerné, nerovnomerné rozvrhnutie, zmluvné podmienky, čo musí byť v kolektívnej zmluve, čo v pracovnej zmluve, o čom rozhoduje zamestnávateľ
- Konto pracovného času, pružný pracovný čas
- Pracovná zmena, rozvrh pracovných zmien – určenie, podmienky počas mimoriadnej situácie
- Nepretržitý denný odpočinok, nepretržitý odpočinok v týždni, prestávky v práci
- Dni pracovného pokoja
- Práca nadčas, kedy možno nariadiť, kedy možno dohodnúť prácu nadčas
- Nadčas platený a nadčas za náhradné voľno, limity nadčasovej práce
- Nadčas, čo môže a čo nemôže zamestnanec odmietnuť
- Podmienky práce v dňoch pracovného pokoja
- Pracovný čas pri domáckej práci a home-office od 1.3.2021
- Evidencia pracovného času a nadčasu
- Pohotovosť
- Nariadenie a dohodnutie pohotovosti, podmienky, limity
- Výkon práce počas pohotovosti
- Dovolenka
- Kedy určuje čerpanie dovolenky zamestnávateľ, kedy zamestnanec, termíny, podmienky
- Určovanie dovolenky počas mimoriadnej situácie
- Pracovná cesta
- Pracovný čas a nadčas počas pracovnej cesty
- Povinné voľno po pracovnej ceste
Časový harmonogram webinára
09:00 - 10:30 prednáška
10:30 - 10:45 prestávka
10:45 - 12:30 prednáška spojená s diskusiou
Webinár: Riadenie pracovného času v roku 2021 (nadčasy, dovolenky, pohotovosť a pracovná cesta)
|
| 16. 4. 2021
| 09:00 - 12:30
| 84 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus
- záznam celého podujatia.
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|