Webinár: 
    
  
    Elektronický podpis a uzatváranie zmlúv na diaľku
  
   
  
  
  
   
    lektor 
     |    JUDr. Pavel Lacko, LL.M., PhD.    
              
               
                -   JUDr. Pavel Lacko, LL.M., PhD. je absolventom Právnickej fakulty Univerzity Komenského, študoval právo aj na Univerzite v Kodani a je tiež absolventom Univerzity v Cambridge. V súčasnosti pôsobí ako advokát a partner advokátskej kancelárie Motúzová & Lacko. Zároveň pôsobí ako externý lektor na Právnickej fakulte Univerzity Komenského, kde vyučuje predmety v anglickom jazyku s problematikou medzinárodného práva súkromného a medzinárodnej arbitráže. Vo svojej odbornej praxi sa okrem ochrany osobných údajov zameriava na všeobecné obchodné právo, medzinárodné právo súkromné, rozhodcovské konanie a právo duševného vlastníctva.
                        
                
                  
        
            Mgr. Zuzana Motúzová                    
               
                -   Podnikateľka a zakladateľka advokátskej kancelárie Motúzová & Lacko advokátska kancelária so sídlom v Bratislave, ktorá sa zameriava na riešenie právnych otázok vo všetkých oblastiach informačných a nových technológií. Právo vyštudovala na Právnickej fakulte Masarykovej univerzity v Brne a od roku 2011 je členkou Slovenskej advokátskej komory. Zuzana sa špecializuje na obchodné právo, právo informačných technológií, autorské právo a právo duševného vlastníctva. V rámci právnej praxe sa Zuzana a jej tím venujú aj právu ochrany súkromia a ochrany osobných údajov.         
                
                  
        
   
     |  
       termín 
       | 
         
             29. 4. 2021 
                
                                                                       
     |   
    
      obsahové informácie 
       | 
         
             
               
                                                                       
     |  
    
      organizácia 
       | 
         
            online seminár 
                
                                                                       
     |   
     
       účastnícky poplatok  
       | 
         
            60,00 EUR s DPH     (50,00 EUR bez DPH)  
          
            
             - bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní               
            
         
       | 
          
   
      prihláška 
       |         
          
            
           Zrealizované            
         
             
          
             
        
          
                       
     |     
    
          ďalšie informácie 
           | 
            
          
         |  
        
 
 
 >> prejsť na prehľad všetkých webinárov  
  
  
  Popis  webinára
Pandémia spôsobila, že v mnohých prípadoch nie je možné realizovať osobné stretnutia s cieľom podpisu dokumentov. Cieľom prednášky je zodpovedať najčastejšie otázky súvisiace podpisovaním dokumentov „na diaľku“, platnosti a technických aspektov takéhoto podpisovania.
  
  
  Program  webinára
  
 
 
  
  
    
    
   
       
       -  Právna úprava súvisiaca s elektronickým podpisovaním     
 
       -  Elektronický podpis, zaručený elektronický podpis a kvalifikovaný elektronický podpis     
 
       -  Elektronická pečať, časová pečiatka    
 
       -  Podpisovanie „na diaľku“     
   
     
   
  Časový harmonogram  webinára
  
09:00 - 11:00 prednáška spojená s diskusiou
      
  
      
  
 
  
    
        
            Webinár:     Daňové povinnosti v prípade úmrtia fyzickej osoby - živnostníka     (platiteľa dane)
                
     |   
   
  
   
   
     
 
    
      |   
       |    29. 4. 2021 
       |   09:00 - 11:00 
       |   60 EUR  s DPH 
       |  
         
           Zrealizované  
     
     |   
   
  
      
  
 
  Organizačné informácie k webináru
 Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
 
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, 
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. 
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).  
  
 
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus 
- záznam celého podujatia. 
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).   
  
 
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára. 
  
  
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
  
 
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie  nájdete TU >>  
  
  
  
 
  
     >> prejsť na prehľad všetkých webinárov  
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
         |