Webinár:
Predaj tovaru cez ESHOP z pohľadu DPH od 1. 7. 2021 - porovnanie modelu zásielkového predaja do 30. 6. a predaja tovaru na diaľku v rámci EÚ od 1. 7. 2021
lektor
| Ing. Vladimír Ozimý
- Člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti.
|
termín
|
12. 5. 2021
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
60,00 EUR s DPH (50,00 EUR bez DPH)
- bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Vzhľadom na to, že od júla sa z hľadiska dane z pridanej hodnoty menia pravidlá pre predaj tovaru cez e-shop, prinášame vám s Ing. Vladimírom Ozimým podrobný prierez tým, ako to bolo do 30. 6. a ako to bude od 1. 7. 2021.
Prejsť si budete môcť všetky zákonné pravidlá, ako aj súvisiace registrácie, fakturáciu či povinnosť komunikovať s finančnou správou.
Program webinára
- Predaj tovaru na diaľku do štátov EÚ pre zákaznikov
- Určenie miesta dodania pri predaji tovaru EÚ vrátane predaja cez digitálnu platformu (eshop)
- Poskytnutie digitálnej platformy pre dodávateľa mimo EÚ a predaj jeho tovaru do EÚ - uľahčenie
- Podávanie DP, platenie dane a zdaňovacie obdobie
- Registrácia v členskom štáte spotreby alebo systém MOSS (vstup, výstup, vylúčenie)
- Fakturácia pri predaji tovaru do EÚ
- Tuzemský predaj tovaru dovezeného z tretích štátov pre zákazníka
- Komunikácia s finančnou správou
Časový harmonogram webinára
09:00 - 11:00 prednáška spojená s diskusiou
Webinár: Predaj tovaru cez ESHOP z pohľadu DPH od 1. 7. 2021 - porovnanie modelu zásielkového predaja do 30. 6. a predaja tovaru na diaľku v rámci EÚ od 1. 7. 2021
|
| 12. 5. 2021
| 09:00 - 11:00
| 60 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus
- záznam celého podujatia.
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|