PONUKA  PRÁCE    Úvod   |     O nás   |     Fotogaléria   |     Naši klienti   |     Klientská zóna   |     Kontakt

Webinár:
Predaj tovaru cez ESHOP z pohľadu DPH od 1. 7. 2021
- porovnanie modelu zásielkového predaja do 30. 6.
  a predaja tovaru na diaľku v rámci EÚ od 1. 7. 2021


lektor

  Ing. Vladimír Ozimý

  • Člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti.

termín

  12. 5. 2021

  • 9.00 - 11.00 h

obsahové informácie

organizácia

  online seminár

účastnícky poplatok

  60,00 EUR s DPH
  (50,00 EUR bez DPH)

  • bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní

prihláška

  Zrealizované

ďalšie informácie


Popis webinára

Vzhľadom na to, že od júla sa z hľadiska dane z pridanej hodnoty menia pravidlá pre predaj tovaru cez e-shop, prinášame vám s Ing. Vladimírom Ozimým podrobný prierez tým, ako to bolo do 30. 6. a ako to bude od 1. 7. 2021.

Prejsť si budete môcť všetky zákonné pravidlá, ako aj súvisiace registrácie, fakturáciu či povinnosť komunikovať s finančnou správou.


Program webinára

  • Predaj tovaru na diaľku do štátov EÚ pre zákaznikov
  • Určenie miesta dodania pri predaji tovaru EÚ vrátane predaja cez digitálnu platformu (eshop)
  • Poskytnutie digitálnej platformy pre dodávateľa mimo EÚ a predaj jeho tovaru do EÚ - uľahčenie
  • Podávanie DP, platenie dane a zdaňovacie obdobie
  • Registrácia v členskom štáte spotreby alebo systém MOSS (vstup, výstup, vylúčenie)
  • Fakturácia pri predaji tovaru do EÚ
  • Tuzemský predaj tovaru dovezeného z tretích štátov pre zákazníka
  • Komunikácia s finančnou správou

Časový harmonogram webinára

09:00 - 11:00 prednáška spojená s diskusiou



  Webinár: Predaj tovaru cez ESHOP z pohľadu DPH od 1. 7. 2021
  - porovnanie modelu zásielkového predaja do 30. 6.
    a predaja tovaru na diaľku v rámci EÚ od 1. 7. 2021

12. 5. 2021 09:00 - 11:00 60 EUR s DPH Zrealizované


Organizačné informácie k webináru

Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.

Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).

Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus - záznam celého podujatia. Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.

Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.

Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>













A+design
© 2005 - 2021 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen