PONUKA  PRÁCE    Úvod   |     O nás   |     Fotogaléria   |     Naši klienti   |     Klientská zóna   |     Kontakt

Webinár:
Zostavenie internej smernice k tvorbe opravných položiek


lektor

  Ing. Martin Mikláš

  • Odborník pre oblasť daní a účtovníctva. Počas štúdia odboru Ekonomika a manažment podniku sa zaoberal najmä oblasťou daní, účtovníctva a finančníctva. Je držiteľom ocenenia Tax Advisers Award 2018 od SKDP za prínos v oblasti daňovej teórie a praxe pre záverečnú prácu študentov vysokých škôl. Zakladateľ, riaditeľ účtovnej a poradenskej spoločnosti ACCOUNT SOFT s.r.o., ktorá sa zaoberá vedením jednoduchého a podvojného účtovníctva, spracovaním miezd a daňových priznaní, zakladaním obchodných spoločností a ich likvidáciou. Publikuje odborné články a interné firemné predpisy.

termín

  21. 10. 2021

  • 9.00 - 11.00 h

obsahové informácie

organizácia

  online seminár

účastnícky poplatok

  60,00 EUR s DPH
  (80,00 EUR bez DPH)

  • bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní

prihláška

  Zrealizované

ďalšie informácie


Popis webinára

Webinár s Ing. Martinom Miklášom vám poskytne všetky potrebné znalosti pre správne zostavenie internej smernice k tvorbe opravných položiek. V rámci programu sa oboznámite s tým, kto je povinný takúto internú smernicu zostaviť, čo zohľadňuje a aké náležitosti musí obsahovať. Jej samotné zostavenie si navyše vyskúšate na praktickom príklade.


Program webinára

  1. Teoretické východiská a praktické aspekty vytvorenia internej smernice k tvorbe opravných položiek.
  2. Praktický príklad zostavenia internej smernice k tvorbe opravných položiek.
  3. Zhrnutie problematiky a diskusia

Časový harmonogram webinára

09:00 - 11:00 prednáška spojená s diskusiou



  Webinár: Zostavenie internej smernice k tvorbe opravných položiek

21. 10. 2021 09:00 - 11:00 60 EUR s DPH Zrealizované


Organizačné informácie k webináru

Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.

Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).

Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus - záznam celého podujatia. Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.

Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.

Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>













A+design
© 2005 - 2021 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen