Webinár:
Zostavenie internej smernice k tvorbe opravných položiek
lektor
| Ing. Martin Mikláš
- Odborník pre oblasť daní a účtovníctva. Počas štúdia odboru Ekonomika a manažment podniku sa zaoberal najmä oblasťou daní, účtovníctva a finančníctva. Je držiteľom ocenenia Tax Advisers Award 2018 od SKDP
za prínos v oblasti daňovej teórie a praxe pre záverečnú prácu študentov vysokých škôl. Zakladateľ, riaditeľ účtovnej a poradenskej spoločnosti ACCOUNT SOFT s.r.o., ktorá
sa zaoberá vedením jednoduchého a podvojného účtovníctva, spracovaním miezd a daňových priznaní, zakladaním obchodných spoločností a ich likvidáciou.
Publikuje odborné články a interné firemné predpisy.
|
termín
|
21. 10. 2021
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
60,00 EUR s DPH (80,00 EUR bez DPH)
- bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Webinár s Ing. Martinom Miklášom vám poskytne všetky potrebné znalosti pre správne zostavenie internej smernice k tvorbe opravných položiek. V rámci programu sa oboznámite s tým, kto je povinný takúto internú smernicu
zostaviť, čo zohľadňuje a aké náležitosti musí obsahovať. Jej samotné zostavenie si navyše vyskúšate na praktickom príklade.
Program webinára
- Teoretické východiská a praktické aspekty vytvorenia internej smernice k tvorbe opravných položiek.
- Praktický príklad zostavenia internej smernice k tvorbe opravných položiek.
- Zhrnutie problematiky a diskusia
Časový harmonogram webinára
09:00 - 11:00 prednáška spojená s diskusiou
Webinár: Zostavenie internej smernice k tvorbe opravných položiek
|
| 21. 10. 2021
| 09:00 - 11:00
| 60 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus
- záznam celého podujatia.
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|