Webinár:
3 významné zmeny v zákone o DPH od 15. 11. 2021 a 1. 1. 2022
lektor
| Ing. Soňa Ugróczy
- daňová poradkyňa SKDP, člen Metodicko-legislatívnej komisie pre DPH komory daňových poradcov, spoločnosť TAX Ugróczy s.r.o.
- odborná lektorka s dlhoročnou praxou v oblasti daňového práva, venuje sa najmä dani z pridanej hodnoty a dani z príjmov právnických osôb. Dlhodobo sa venuje publikačnej a lektorskej činnosti pre odbornú verejnosť.
|
termín
|
26. 10. 2021
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
60,00 EUR s DPH (50,00 EUR bez DPH)
- bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Ing. Soňa Ugróczy vás na tomto webinári oboznámi s legislatívnou úpravou, ktorá od 15. 11. 2021 a následne od 1. 1. 2022 zavádza do oblasti DPH tri významné novinky. Reč je o novej oznamovacej povinnosti platiteľa DPH s využívaním bankových účtov, rozšírení inštitútu ručenia za daň za nezaplatenú DPH a prehodnotení indexu daňovej spoľahlivosti podnikateľov, ktoré poznáte nielen z teoretickej stránky, ale najmä z pohľadu vplyvu týchto zmien na reálnu prax.
Program webinára
- zavedenie novej oznamovacej povinnosti platiteľa DPH s využívaním bankových účtov (termín od 15.11.2021)
- rozšírenie inštitútu ručenia za daň za nezaplatenú DPH
- prehodnotenie indexu daňovej spoľahlivosti podnikateľov a dosahy týchto zmien
Časový harmonogram webinára
09:00 - 11:00 prednáška spojená s diskusiou
Webinár: 3 významné zmeny v zákone o DPH od 15. 11. 2021 a 1. 1. 2022
|
| 26. 10. 2021
| 09:00 - 11:00
| 60 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie .
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|