PONUKA  PRÁCE    Úvod   |     O nás   |     Fotogaléria   |     Naši klienti   |     Klientská zóna   |     Kontakt

Webinár:
Vplyv digitalizácie na vedenie účtovníctva od roku 2022


lektor

  Ing. Mária Horváthová

  • Dlhoročná odborníčka a metodička účtovníctva podnikateľov. Audítorka Slovenskej komory audítorov a IFRS expert. Členka metodickej komisie účtovných štandardov Slovenskej komory audítorov. Lektorka a autorka odborných článkov.

termín

  29. 11. 2021

  • 13.00 - 15.00 h

obsahové informácie

organizácia

  online seminár

účastnícky poplatok

  60,00 EUR s DPH
  (50,00 EUR bez DPH)

  • bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní

prihláška

  Zrealizované

ďalšie informácie


Popis webinára

Ste pripravení na elektronizáciu účtovníctva? Na tomto webinári si osvojíte všetky inštrukcie a návody na digitalizáciu účtovných dokumentov, ktoré budete musieť od 1. 1. 2022 ukladať do registra účtovných závierok už iba v elektronickej podobe.

Lektorkou je Ing. Mária Horváthová, ktorá vás prevedie celou transformáciou vedenia účtovníctva z listinnej do elektronickej formy – vrátane účtovných záznamov, dokladov, archivácie účtovnej dokumentácie, požiadaviek preukázateľnosti či interných predpisov. Webinár vám poskytne aj množstvo ďalších praktických informácií, napr. ako pracovať s elektronickým podpisom, ako realizovať výmenu účtovných záznamov, ako budú prebiehať daňové kontroly alebo ako správne vypracovať povinný interný predpis na uchovávanie účtovnej dokumentácie a aký dátový nosič pre tieto účely môže účtovná jednotka využiť.


Program webinára

  • Rovnocennosť listinnej a elektronickej podoby účtovnej dokumentácie
  • Účtovný záznam, účtovný doklad, požiadavky preukázateľnosti
  • Elektronizácia účtovníctva od 1.1.2022
  • Proces transformácie účtovného záznamu
  • Interný predpis na vedenie účtovníctva

Časový harmonogram webinára

13:00 - 15:00 prednáška spojená s diskusiou



  Webinár:
  Vplyv digitalizácie na vedenie účtovníctva od roku 2022

29. 11. 2021 13:00 - 15:00 60 EUR s DPH Zrealizované


Organizačné informácie k webináru

Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.

Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).

Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus - záznam celého podujatia. Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.

Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.

Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>













A+design
© 2005 - 2021 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen