Webinár:
Vplyv digitalizácie na vedenie účtovníctva od roku 2022
lektor
| Ing. Mária Horváthová
- Dlhoročná odborníčka a metodička účtovníctva podnikateľov. Audítorka Slovenskej komory audítorov a IFRS expert. Členka metodickej komisie účtovných štandardov Slovenskej komory audítorov. Lektorka a autorka odborných článkov.
|
termín
|
29. 11. 2021
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
60,00 EUR s DPH (50,00 EUR bez DPH)
- bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Ste pripravení na elektronizáciu účtovníctva? Na tomto webinári si osvojíte všetky inštrukcie a návody na digitalizáciu účtovných dokumentov, ktoré budete musieť od 1. 1. 2022 ukladať do registra účtovných závierok
už iba v elektronickej podobe.
Lektorkou je Ing. Mária Horváthová, ktorá vás prevedie celou transformáciou vedenia účtovníctva z listinnej do elektronickej formy – vrátane účtovných záznamov, dokladov, archivácie účtovnej dokumentácie,
požiadaviek preukázateľnosti či interných predpisov. Webinár vám poskytne aj množstvo ďalších praktických informácií, napr. ako pracovať s elektronickým podpisom, ako realizovať výmenu účtovných záznamov,
ako budú prebiehať daňové kontroly alebo ako správne vypracovať povinný interný predpis na uchovávanie účtovnej dokumentácie a aký dátový nosič pre tieto účely môže účtovná jednotka využiť.
Program webinára
- Rovnocennosť listinnej a elektronickej podoby účtovnej dokumentácie
- Účtovný záznam, účtovný doklad, požiadavky preukázateľnosti
- Elektronizácia účtovníctva od 1.1.2022
- Proces transformácie účtovného záznamu
- Interný predpis na vedenie účtovníctva
Časový harmonogram webinára
13:00 - 15:00 prednáška spojená s diskusiou
Webinár: Vplyv digitalizácie na vedenie účtovníctva od roku 2022
|
| 29. 11. 2021
| 13:00 - 15:00
| 60 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus
- záznam celého podujatia.
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|