PONUKA  PRÁCE    Úvod   |     O nás   |     Fotogaléria   |     Naši klienti   |     Klientská zóna   |     Kontakt

Webinár:
Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2021 a zmeny v účtovníctve pre rok 2022


lektor

  Ing. Ondrej Baláž

  • Odborník s dlhoročnou praxou pre oblasť daní a účtovníctva. Je spoluautorom viacerých odborných publikácií, lektorom v Slovenskej Komore audítorov (SKAU) a komerčných organizáciách zameraných na vzdelávanie v oblasti účtovníctva.
  • V rokoch 2008 – 2016 bol prezidentom SKAU. V súčasnosti aktívne spolupracuje s Ministerstvom financií Slovenskej republiky na príprave a pripomienkovaní legislatívnych noriem v oblasti auditu, účtovníctva a daní.

termín

  13. 12. 2021

  • 09:00 - 14:00 h

obsahové informácie

organizácia

  online seminár

účastnícky poplatok

  84,00 EUR s DPH
  (70,00 EUR bez DPH)

  • bonus: Videoškolenie k danej problematike

prihláška

  Zrealizované

ďalšie informácie


Popis webinára

Získajte podrobný návod, ako bez chýb a s prihliadnutím na všetky najnovšie zmeny zostaviť daňové priznanie a účtovnú závierku v podvojnom účtovníctve za rok 2021. Na školení s Ing. Ondrejom Balážom si môžete ozrejmiť všetky závierkové účtovné prípady, inventarizáciu majetku alebo zostavenie súvahy či výkazu ziskov a strát. Okrem základných vedomostí, ktoré potrebuje poznať každý účtovník účtujúci v sústave podvojného účtovníctva, získate aj vzorové poznámky mikro, malej a veľkej účtovnej jednotky. Program vychádza z najčastejšie kladených otázok za minuloročné účtovné obdobia, a preto nebudú chýbať ani riešenia konkrétnych závierkových problémov. Na uvedenom školení vás navyše pripravíme na zmeny platné k 1. 1. 2022.


Program webinára

  1. Účtovná uzávierka v podvojnom účtovníctve
    • základné predpisy vzťahujúce sa k účtovnej uzávierke,
    • prípravné práce pri účtovnej uzávierke,
  2. Inventarizácia majetku a záväzkov
    • fyzická a dokladová inventúra,
    • posúdenie ocenenia majetku a záväzkov,
    • inventarizačné rozdiely z hľadiska účtovného a daňového,
  3. Účtovné operácie účtované pri účtovnej uzávierke
    • doúčtovanie účtovných prípadov bežného roka,
    • precenenie majetku a záväzkov v cudzej mene a zaúčtovanie kurzových rozdielov,
    • opravné položky, rezervy, časové rozlíšenie nákladov a výnosov,
    • posúdenie reálnosti ocenenia,
    • účtovanie o zákazkovej výrobe a nehnuteľnostiach obstaraných na predaj
  4. Zostavenie daňového priznania a zaúčtovanie daňovej povinnosti
    • splatná daň
    • odložená daň
  5. Zostavenie účtovnej závierky – mikro, malé a veľké účtovné jednotky
    • účtovná závierka obsahujúca súvahu a výkaz ziskov a strát,
    • poznámky,
    • výkaz Cash flow,
    • výročná správa,
    • ukladanie účtovnej závierky do registra v elektronickej forme
  6. Uzavretie účtovných kníh
  7. Zmeny v účtovníctve v roku 2021
  8. Diskusia a odpovede na otázky

Časový harmonogram webinára

09:00 - 11:00 prednáška
11:00 - 12:00 prestávka
12:00 - 14:00 prednáška spojená s diskusiou



  Webinár:
  Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2021
  a zmeny v účtovníctve pre rok 2022

13. 12. 2021 09:00 - 14:00 84 EUR s DPH Zrealizované


Organizačné informácie k webináru

Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.

Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videoškolenie k danej problematike .

Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus - videoškolenie k danej problematike . Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.

Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videoškoleniu k danej problematike.

Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>













A+design
© 2005 - 2021 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen