2 - dňový webinár:
Podvojné účtovníctvo pre začiatočníkov
lektor
| Ing. Martin Mikláš
- Odborník pre oblasť daní a účtovníctva.
- Počas štúdia v odbore obor Ekonomika a manažment podniku sa zaoberal najmä oblasťami daní, účtovníctva a finančníctva.
- Je držiteľom ocenenia Tax Advisers Award 2018 od SKDP za prínos v oblasti daňovej teórie a praxe pre záverečnú prácu študentov vysokých škôl.
- Zakladateľ, riaditeľ účtovnej a poradenskej spoločnosti ACCOUNT SOFT s.r.o., ktorá sa zaoberá vedením jednoduchého a podvojného účtovníctva, spracovaním miezd a daňových priznaní, zakladaním obchodných spoločností a ich likvidáciou.
- Publikuje odborné články a interné firemné predpisy.
|
termín
|
26. - 27. 5. 2022
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
168,00 EUR s DPH (140,00 EUR bez DPH)
- bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Ak ste začínajúcim účtovníkom, prípadne si potrebujete s odborníkom prejsť novelizované pravidlá pre vedenie podvojného účtovníctva, ste na správnom mieste. 2-dňový webinár s Ing. Martinom Miklášom je zostavený tak, aby ste si krok po kroku prešli každodenné aj sezónne činnosti z praxe. Počas 1. dňa sa oboznámite s právnou úpravou, účtovými triedami, účtovnými prípadmi aj s účtovnými záznamami. Hlbšie pochopíte súvislosti medzi zásobami, finančnými účtami, zúčtovacími vzťahmi, kapitálovými účtami a dlhodobými záväzkami. Na praktickom príklade si navyše vyskúšate účtovanie účt. triedy 0 – 4. V 2. deň získate dokonalý pohľad na náklady, výnosy, uzávierkové účty a podsúvahové účty. Potrebné zručnosti si osvojíte tiež k analytickej evidencii, oceňovaniu majetku a záväzkov, inventarizácii a inventúre či k zostaveniu účtovnej závierky. Na súhrnnom súvislom príklade si v druhý deň vyskúšate vedenie podvojného účtovníctva – predkontáciu.
Program webinára
1. deň (26. 5. 2022)
- Úvod do podvojného účtovníctva - vývoj, definícia účtovníctva, predmet účtovníctva
- Základné pojmy a súvislosti podvojného účtovníctva
- Právna úprava účtovníctva podnikateľov v Slovenskej republike
- Spôsoby vedenia účtovníctva, vecný obsah účtovníctva a účtovné zobrazenie predmetu účtovníctva
- Zásady a princípy podvojného účtovníctva
- Definícia pojmu účet, predstavenie účtových tried a skupín
- Účtovný záznam, účtovný zápis, účtovné knihy a rámcová účtová osnova pre podnikateľov
- Definícia účtovného prípadu, vecné a časové hľadisko
- Účtová trieda 0 - Dlhodobý majetok
- Účtová trieda 1 - Zásoby
- Účtová trieda 2 - Finančné účty
- Účtová trieda 3 - Zúčtovacie vzťahy
- Účtová trieda 4 - Kapitálové účty a dlhodobé záväzky
- Súvislý príklad účtovania účt. triedy 0 – 4
2. deň (27. 5. 2022)
- Otváranie účtovných kníh
- Uzatváranie účtovných kníh
- Účtová trieda 5 - Náklady
- Účtová trieda 6 - Výnosy
- Účtová trieda 7 - Uzávierkové účty a podsúvahové účty
- Analytická evidencia, význam jej vedenia a povinnosti vyplývajúce z postupov účtovania
- Oceňovanie majetku a záväzkov z daňového a účtovného hľadiska
- Inventarizácia a inventúra
- Účtovná závierka
- Lehoty na podanie daňového priznania a účtovnej závierky a povinnosti vyplývajúce z podania daňového priznania, resp. účtovnej závierky
- Sankcie z daňového a účtovného hľadiska
- Súhrnný súvislý príklad vedenia podvojného účtovníctva – predkontácia
Časový harmonogram webinára
09:00 - 11:00 prednáška
11:00 - 11:30 prestávka
11:30 - 14:00 prednáška spojená s diskusiou
2 - dňový webinár: Podvojné účtovníctvo pre začiatočníkov
|
| 26. - 27. 5. 2022
| 09:00 - 14:30
| 144 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus
- záznam celého podujatia.
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|