Webinár:
Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2022 a zmeny v účtovníctve pre rok 2023 v kocke
lektor
| Ing. Vladimír Ozimý
- Člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti.
|
termín
|
30. 1. 2023
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
84,00 EUR s DPH (70,00 EUR bez DPH)
- bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Nechajte si poradiť od obľúbeného daňového poradcu Ing. Vladimíra Ozimého, ako správne zostaviť a uložiť účtovnú závierku za rok 2022.
Okrem základných pravidiel spoznáte na uvedenom webinári dôležité lehoty, možnosti ich predĺženia aj najčastejšie pochybenia za minuloročné
účtovné obdobia. Spomedzi množstva praktických informácií, ktoré sa na webinári dozviete, spomenieme napr. to, ako likvidácia vplýva na
podanie účtovnej závierky alebo ktoré účtovné výstupy sú dôležité pre spracovanie daňového priznania. Chýbať nebudú ani poznámky k
účtovnej závierke a objasnenie ich významu v závislosti od kategórie účtovnej jednotky. Vzhľadom na to, že ani tento rok sa neobišiel bez zmien
v daňových zákonoch, venujeme časť programu účtovnej praxi po 1. 1. 2023.
Program webinára
- Kategorizácia ÚJ a vplyv na účtovnú závierku
- Zostavenie účtovnej závierky, kedy nastáva tento moment, vplyv zostavenia účtovnej závierky na účtovanie účtovných prípadov
- Schválenie účtovnej závierky, kedy nastáva tento moment, vplyv schválenej účtovnej závierky na účtovanie účtovných prípadov
- Lehoty na zostavenie a schválenie účtovnej závierky
- Proces zasielania účtovnej závierky (RUZ, zbierka listín) po novele ZoÚ od 1. 1. 2022
- Likvidácia a vplyv na podanie ÚZ
- Účtovná uzávierka – oblasti s ňou sledované, práce s ňou súvisiace; inventarizácia majetku a záväzkov (vrátane zmien od 1. 1. 2022): dlhodobý a krátkodobý majetok, osobitne pohľadávky a uzávierkové práce s nimi súvisiace, opravné položky k majetku, záväzky a uzávierkové práce s nimi súvisiace, inventúrne rozdiely, preukázateľnosť účtovníctva s dôrazom na vykonanú inventarizáciu, vybrané zostatky (sporné a problémové prípady), nespárované položky saldokonta, zálohy, neuhradené záväzky faktúr týkajúcich sa daňovej uznateľnosti po zaplatení, refakturácie, poistné udalosti, časové rozlíšenie, rezervy, nevyfakturované dodávky, analytická evidencia, podsúvahová evidencia, odporúčania, zásoby
- Poznámky k účtovnej závierke. Význam poznámok v závislosti od kategórie účtovnej jednotky.
- Nesprávne vyplnená účtovná závierka a podané daňové priznanie – lehota na podanie opravnej účtovnej závierky a daňového priznania
- Možné sankcie vyplývajúce z takto podaných opravných výkazov
- Novela ZoÚ (vymedzenie pojmu účtovná jednotka, účtovný doklad, digitalizácia a uchovávanie dokladov) od 1. 1. 2022
- Diskusia
Časový harmonogram webinára
09:00 - 14:00 prednáška spojená s diskusiou
Webinár: Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2022 a zmeny v účtovníctve pre rok 2023 v kocke
|
| 30. 1. 2023
| 09:00 - 14:00
| 84 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus
- záznam celého podujatia.
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|