Webinár:
Prevod majetku z pohľadu DPH v roku 2023
lektor
| Ing. Vladimír Ozimý
- Člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti.
|
termín
|
21. 2. 2023
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
72,00 EUR s DPH (60,00 EUR bez DPH)
- bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní
|
prihláška
|
Zrealizované
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Ako na predaj majetku z pohľadu DPH v roku 2023? Celý tento proces od základu dane cez ocenenie predaja majetku, odpočítanie DPH až po zmeny od 1. 1. 2023 a ďalšie dôležité kroky, vám priblíži daňový poradca Ing. Vladimír Ozimý.
Program webinára
- Predaj majetku z pohľadu DPH a úprava odpočítanej dane pri nehnuteľnostiach - stanovenie základu dane
- Predaj majetku formou zámennej zmluvy - stanovenie základu dane
- Nepeňažný vklad z pohľadu DPH - stanovenie základu dane
- Darovanie majetku z pohľadu DPH - stanovenie základu dane
- Vrátenie dane v prípade technického zhodnotenia investičného majetku v prípade ak sa prevedie majetok do osobného užívania platiteľa
- Diskusia
Časový harmonogram webinára
09:00 - 11:00 prednáška spojená s diskusiou
Webinár: Prevod majetku z pohľadu DPH v roku 2023
|
| 21. 2. 2023
| 09:00 - 11:00
| 72 EUR s DPH
|
Zrealizované
|
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus
- záznam celého podujatia.
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|