PONUKA  PRÁCE    Úvod   |     O nás   |     Fotogaléria   |     Naši klienti   |     Klientská zóna   |     Kontakt

Webinár:
Medzinárodná kamiónová doprava a DPH v roku 2023


lektor

  Ing. Vladimír Ozimý

  • Daňový poradca, člen Slovenskej komory daňových poradcov. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch. Okrem lektorskej činnosti denne poradí desiatkam zákazníkov v rámci Daňovej pohotovosti od Poradcu podnikateľa. Má nespočetné skúsenosti v oblasti účtovníctva a daní vďaka vlastnej účtovnej spoločnosti Atomgroup, s.r.o., ktorá pôsobí na území SR, ako aj Českej republiky. Rovnako získava veľa skúseností priamo z praxe daňového poradcu pri komunikácii s finančnou správou.

termín

  27. 10. 2023

  • 9.00 - 14.30 h

obsahové informácie

organizácia

  online seminár

účastnícky poplatok

  84,00 EUR s DPH
  (70,00 EUR bez DPH)

  • bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní

prihláška

  Zrealizované

ďalšie informácie


Popis webinára

Prevádzkovanie dopravnej spoločnosti vyžaduje množstvo povolení, osvedčení či daňových registrácií. Každý dopravca navyše musí pozorne sledovať vyhlášky a nariadenia platné nielen v Slovenskej republike, ale aj v Európskej únií. Na webinári s daňovým poradcom vám preto prinášame komplexný prehľad o medzinárodnej kamiónovej doprave z pohľadu aktuálneho znenia zákona o DPH a tiež samotnej praxe.

Program webinára sme pre vás zostavili tak, aby ste si počas jediného dňa stihli ozrejmiť všetky vaše nejasnosti týkajúce sa prepravy medzi členskými štátmi, tretími štátmi a ich kombináciami, doplnkových služieb pri preprave, nájme dopravných prostriedkov alebo prepravy tovarov spojených s vývozom a dovozom tovaru. Venovať sa budeme aj ďalším činnostiam, akou je „samozdanenie“ pri prepravách dodaných zahraničnými osobami, odpočet dane, vznik daňovej povinnosti, uvádzanie prepráv v súhrnnom výkaze, vyplňovanie kontrolného výkazu alebo vyhotovenie faktúr.

Z webinára si tak odnesiete podrobný návod, aké má slovenský podnikateľ povinnosti z hľadiska DPH alebo ako má slovenská spoločnosť, ktorá je alebo nie je platiteľ DPH, postupovať v závislosti od miesta dodania služby alebo od osoby zákazníka.


Program webinára

  • Určenie miesta dodania služby prepravy tovaru v závislosti od osoby zákazníka
    • (prepravy medzi členskými štátmi, tretími štátmi a ich kombinácie)
  • Určenie miesta dodania iných služieb, s ktorými sa stretávajú dopravcovia
    • (doplnkové služby pri preprave, nájom dopravných prostriedkov, mýtne)
  • Prepravy tovarov spojené s vývozom a dovozom tovaru
    • (posúdenie jednotlivých prepráv, dôkazy)
  • Deň dodania služby u dopravcu a u zasielateľa, vznik daňovej povinnosti, „samozdanenie“ pri prepravách dodaných zahraničnými osobami
  • Odpočet dane
    • (podmienky odpočítania dane pri službách dodaných zahraničnými osobami)
  • Vyhotovenie faktúr v závislosti od druhu prepravy a zákazníka
  • Uvádzanie prepráv v súhrnnom výkaze
  • Vyplňovanie kontrolného výkazu dopravcom (praktické príklady uvádzania faktúr v kontrolnom výkaze)
  • Rôzne (fakturácia poškodeného tovaru, stojného, márnej jazdy)
  • Diskusia

Časový harmonogram webinára

09:00 - 14:30 prednáška spojená s diskusiou



  Webinár:
  Medzinárodná kamiónová doprava a DPH v roku 2023

27. 10. 2023 09:00 - 14:30 84 EUR s DPH Zrealizované


Organizačné informácie k webináru

Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.

Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).

Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus - záznam celého podujatia. Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.

Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.

Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>













A+design
© 2005 - 2023 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen