Webinár:
Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2023 a zmeny v účtovníctve pre rok 2024 v kocke
lektor
| Ing. Vladimír Ozimý
-
Daňový poradca, člen Slovenskej komory daňových poradcov. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch. Okrem lektorskej činnosti denne poradí desiatkam zákazníkov v rámci Daňovej pohotovosti od Poradcu podnikateľa. Má nespočetné skúsenosti v oblasti účtovníctva a daní vďaka vlastnej účtovnej spoločnosti Atomgroup, s.r.o., ktorá pôsobí na území SR, ako aj Českej republiky. Rovnako získava veľa skúseností priamo z praxe daňového poradcu pri komunikácii s finančnou správou.
|
termín
|
23. 1. 2024
|
obsahové informácie
|
|
organizácia
|
online seminár
|
účastnícky poplatok
|
108,00 EUR s DPH (90,00 EUR bez DPH)
- bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní
|
prihláška
|
KÚPIŤ prístup na webinár
- od 27. 11. 2023 Akadémia Plus využíva nový registračný systém (Zooza) pre prihlasovanie sa klientov na kurzy, semináre, školenia, či konferencie
|
ďalšie informácie
|
|
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
Popis webinára
Nechajte si poradiť od obľúbeného daňového poradcu Ing. Vladimíra Ozimého, ako správne zostaviť a uložiť účtovnú závierku za rok 2023.
Okrem základných pravidiel spoznáte na uvedenom webinári dôležité lehoty, možnosti ich predĺženia aj najčastejšie pochybenia za minuloročné
účtovné obdobia. Spomedzi množstva praktických informácií, ktoré sa na webinári dozviete, spomenieme napr. to, ako likvidácia vplýva na
podanie účtovnej závierky alebo ktoré účtovné výstupy sú dôležité pre spracovanie daňového priznania. Chýbať nebudú ani poznámky k
účtovnej závierke a objasnenie ich významu v závislosti od kategórie účtovnej jednotky.
Program webinára
- Kategorizácia ÚJ a vplyv na účtovnú závierku
- Zostavenie účtovnej závierky, kedy nastáva tento moment, vplyv zostavenia účtovnej závierky na účtovanie účtovných prípadov
- Schválenie účtovnej závierky, kedy nastáva tento moment, vplyv schválenej účtovnej závierky na účtovanie účtovných prípadov
- Lehoty na zostavenie a schválenie účtovnej závierky
- Proces zasielania účtovnej závierky (RUZ, zbierka listín) po novele ZoÚ od 1. 1. 2023
- Likvidácia a vplyv na podanie ÚZ
- Účtovná uzávierka – oblasti s ňou sledované, práce s ňou súvisiace; inventarizácia majetku a záväzkov (vrátane zmien od 1. 1. 2023): dlhodobý a krátkodobý majetok, osobitne pohľadávky a uzávierkové práce s nimi súvisiace, opravné položky k majetku, záväzky a uzávierkové práce s nimi súvisiace, inventúrne rozdiely, preukázateľnosť účtovníctva s dôrazom na vykonanú inventarizáciu, vybrané zostatky (sporné a problémové prípady), nespárované položky saldokonta, zálohy, neuhradené záväzky faktúr týkajúcich sa daňovej uznateľnosti po zaplatení, refakturácie, poistné udalosti, časové rozlíšenie, rezervy, nevyfakturované dodávky, analytická evidencia, podsúvahová evidencia, odporúčania, zásoby
- Poznámky k účtovnej závierke. Význam poznámok v závislosti od kategórie účtovnej jednotky.
- Nesprávne vyplnená účtovná závierka a podané daňové priznanie – lehota na podanie opravnej účtovnej závierky a daňového priznania
- Možné sankcie vyplývajúce z takto podaných opravných výkazov
- Novela ZoÚ (vymedzenie pojmu účtovná jednotka, účtovný doklad, digitalizácia a uchovávanie dokladov) od 1. 1. 2023
- Diskusia
Časový harmonogram webinára
09:00 - 14:00 prednáška spojená s diskusiou
Webinár: Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve za rok 2023 a zmeny v účtovníctve pre rok 2024 v kocke
|
| 23. 1. 2024
| 09:00 - 14:00
| 108 EUR s DPH
|
KÚPIŤ
|
- od 27. 11. 2023 Akadémia Plus využíva nový registračný systém (Zooza) pre prihlasovanie sa klientov na kurzy, semináre, školenia, či konferencie
Organizačné informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu,
s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus
- záznam celého podujatia.
Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe platobných inštrukcií, ktoré budú objednávateľovi doručené na e-mailovú adresu uvedenú v registračnom formulári.
Storno podmienky:
Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.
Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>
>> prejsť na prehľad všetkých webinárov
|