PONUKA  PRÁCE    Úvod   |     O nás   |     Fotogaléria   |     Naši klienti   |     Klientská zóna   |     Kontakt

Konferencia:
DAŇOVÝ A ODVODOVÝ KOLOTOČ

Kaskády, 17. - 19. máj 2023


Prednášajú

  RNDr. Jozef Mihál

  Ing. Mgr. Martin Tužinský, PhD.

Termín

  17. - 19. 5. 2023

  • streda 17. 5. 2023: 10.30 - 15.30 h
  • štvrtok 18. 5. 2023: 9.30 - 15.30 h
  • piatok 19. 5. 2023: 9.30 - 15.30 h

Miesto

  Hotel KASKÁDY, Sielnica

Možnosti účasti
na konferencii

  • absolvovanie programu všetkých troch dní (s ubytovaním)
  • absolvovanie programu všetkých troch dní (bez ubytovania)
  • absolvovanie programu prvého dňa (bez ubytovania)
  • absolvovanie programu druhého dňa (bez ubytovania)
  • absolvovanie programu tretieho dňa (bez ubytovania)

Účastnícky poplatok
( za 1 osobu )

  Účasť na všetkých troch dňoch konferencie pre účastníkov ubytovaných
  v hoteli Kaskády
(uvedené ceny nezahŕňajú cenu samotného ubytovania)
  / 17. - 19. 5. 2023 /

  • pri odoslaní objednávky a úhrade do 17. 4. 2023
    396,00 EUR s DPH (330,00 EUR bez DPH)
  • pri odoslaní objednávky a úhrade od 18. 4. do 12. 5. 2023
    432,00 EUR s DPH (360,00 EUR bez DPH)

  Účasť na všetkých troch dňoch konferencie - bez ubytovania
  / 17. - 19. 5. 2023 /

  • pri odoslaní objednávky a úhrade do 17. 4. 2023
    360,00 EUR s DPH (300,00 EUR bez DPH)
  • pri odoslaní objednávky a úhrade od 18. 4. do 12. 5. 2023
    396,00 EUR s DPH (330,00 EUR bez DPH)

  Účasť na jednotlivých dňoch konferencie - bez ubytovania
  / 17., 18. alebo 19. 5. 2023 /

  • pri odoslaní objednávky a úhrade do 17. 4. 2023
    132,00 EUR s DPH (110,00 EUR bez DPH)
  • pri odoslaní objednávky a úhrade od 18. 4. do 12. 5. 2023
    144,00 EUR s DPH (120,00 EUR bez DPH)

Prihláška

  Zrealizované

Ďalšie informácie


O podujatí

Po dvadsiatytretí krát Vás v spolupráci s hlavným organizátorom, spoločnosťou RELIA, pozývame na najobľúbenejšiu odbornú akciu pre mzdárov, účtovníkov, ekonómov a majiteľov firiem do populárneho kongresového a wellness hotela Kaskády v Sielnici pri Sliači, v termíne 17. až 19. mája 2023 (streda až piatok).

Program konferencie je určený účtovníkom, mzdárom, personalistom, ekonómom a majiteľom firiem.

Počas celej konferencie budú lektormi vaši obľúbení Jozef Mihál a Martin Tužinský.

Zvoliť si môžete účasť na kompletnom programe konferencie alebo len na jednotlivých - vami vybraných dňoch, bez ubytovania alebo s ubytovaním v komfortnom hoteli s vysokou úrovňou služieb a vynikajúcim wellness.


Program konferencie

1. deň - streda 17. 5. 2023
(otvorenie konferencie 10:30 / 12:30 - 13:30 obed / ukončenie programu 1. dňa 15:30)

Na aktuálne témy z oblasti účtovníctva, DPH, dane z príjmu FO a PO

lektor: Martin Tužinský, moderátor: Jozef Mihál


2. deň - štvrtok 18. 5. 2023
(začiatok programu 2. dňa 9:30 / 12:30 - 13:30 obed / ukončenie programu 2. dňa 15:30)

Ako podnikať z pohľadu daňovo-odvodového zaťaženia a administratívy

lektori: Martin Tužinský a Jozef Mihál

  • živnosť alebo s.r.o.?
  • práca vo vlastnej firme, ako funguje jednoosobová s.r.o?
  • zákon o nelegálnej práci - výpomoc rodinného príslušníka
  • kedy a prečo využiť Autorský zákon
  • zmluvy podľa Obchodného a podľa Občianskeho zákonníka
  • ďalšie aspekty z pohľadu Martina Tužinského a Jozefa Mihála
  • otázky a zapojenie do diskusie zo strany účastníkov konferencie vítané

3. deň - piatok 19. 5. 2023
(začiatok programu 3. dňa 9:30 / 12:30 - 13:30 obed / ukončenie konferencie 15:30)

Zamestnávanie z pohľadu daňovo-odvodového zaťaženia

lektori: Jozef Mihál a Martin Tužinský

  • aké formy zamestnania je možné využiť, aké sú medzi nimi rozdiely
  • zamestnanecké benefity - ako ušetriť na daniach a odvodoch
  • osobitná pozornosť - cestovné náhrady ...
  • ... a uplatnenie § 5 ods. 7 písm. o) ZDP v praxi
  • odvodové odpočítateľné položky vs. minimálne zdravotné odvody
  • dopad na dávky - nemocenské, materské, dávky v nezamestnanosti
  • .. a dôchodky ...
  • debata Jozefa Mihála a Martina Tužinského a všetkých účastníkov konferencie

Čo získate účasťou na konferencii

V účastníckom poplatku je pre všetkých účastníkov zahrnuté:

  • účasť na odbornom programe
  • pracovné materiály
  • obed a občerstvenie (2 x za deň coffee break) počas konferencie.

V účastníckom poplatku pre účastníkov ubytovaných v hoteli Kaskády je zahrnuté:

  • účasť na odbornom programe
  • pracovné materiály
  • raňajky + večera
  • obed a občerstvenie (2 x za deň coffee break) počas konferencie
  • neobmedzený vstup do hotelového wellness.
  • Pozor - v súlade s platnou legislatívou nie je v účastníckom poplatku zahrnutá cena samotného ubytovania (viac informácií k možnostiam a cenám ubytovania v hoteli Kaskády sú uvedené nižšie)


  Konferencia:
  DAŇOVÝ A ODVODOVÝ KOLOTOČ

   Kaskády, 17. - 19. máj 2023

17. - 19. 5. 2023 účasť s ubytovaním 432 EUR s DPH Zrealizované

17. - 19. 5. 2023 3 dni - bez ubytovania 396 EUR s DPH Zrealizované

17. 5. 2023 1. deň - bez ubytovania 144 EUR s DPH Zrealizované

18. 5. 2023 2. deň - bez ubytovania 144 EUR s DPH Zrealizované

19. 5. 2023 3. deň - bez ubytovania 144 EUR s DPH Zrealizované


Organizačné informácie

Toto podujatie sme pripravili v spolupráci s hlavným organizátorom konferencie - spoločnosťou RELIA, s.r.o.


Účastnícky poplatok zahŕňa prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovný materiál v tlačenej alebo elektronickej podobe, občerstvenie, stravu a ďalšie služby vo vyššie uvedenom rozsahu.

V účastníckom poplatku nie je zahrnutá cena za samotné ubytovanie v hoteli Kaskády.


Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme objednávateľovi na e-mailovú adresu uvedenú v prihlasovacom formulári.

Daňový doklad (faktúra) bude objednávateľovi doručená v elektronickej podobe e-mailom po úhrade účastníckeho poplatku (v zákonom stanovenej lehote).


Informácie pre účastníkov konferencie k rezervácii a úhrade ubytovania:

  • v súlade s platnou legislatívou si ubytovanie účastník podujatia hradí osobitne, priamo voči hotelu
  • vo vlastnom záujme si prosím rezervujte v hoteli ubytovanie čo najskôr po odoslaní objednávky účasti na konferencii, aby ste mali istotu, že izba podľa Vášho želania je ešte k dispozícii (tel. č. na recepciu hotela je 045 - 530 00 26, 045 - 530 00 35)
  • pre účastníkov konferencie platí zľava z cenníkovej ceny ubytovania vo výške 20 % - pri objednávaní ubytovania prosím uveďte, že sa hlásite na konferenciu organizovanú spoločnosťou Relia.

Storno podmienky: Pri odhlásení sa do troch pracovných dní pred termínom konania vraciame celú uhradenú sumu. Pri odhlásení sa neskôr zaplatený účastnícky poplatok nevraciame, publikácie Vám zašleme poštou.


Ďakujeme za Váš záujem a tešíme sa na Vašu účasť na konferencii.


































A+design
© 2005 - 2023 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen