PONUKA  PRÁCE    Úvod   |     O nás   |     Fotogaléria   |     Naši klienti   |     Klientská zóna   |     Kontakt

Webinár
Daňovo-odvodová optimalizácia 2025


lektor

  RNDr. Jozef Mihál

termín

  27. 3. 2025

  • 9.00 - 14.30 h

obsahové informácie

organizácia

  online seminár

účastnícky poplatok

  • 110,70 EUR s DPH
      (90,00 EUR + DPH 23 %)

prihláška

  Chcem sa zaregistrovať

ďalšie informácie


Popis webinára

Legálne možnosti optimalizácie príjmov v roku 2025 tak, aby ste platili čo najnižšie dane a odvody a na druhej strane, aby vám zostal čo najvyšší nárok na rôzne dávky, dôchodky, bonusy a podobne.
To je stručne obsah a hlavná téma webinára, na ktorý vás pozývame vo štvrtok 27. marca 2025.

"Konsolidačný balíček" priniesol do života ľudí na Slovensku zásadné zmeny, napríklad pokiaľ ide o daňové bonusy na deti, alebo o výšku daňovo-odvodového zaťaženia. Niektoré odvody sa zvyšujú, niektoré dane sa znižujú.

Od 1.4.2025 sa zavádza sa nová daň z finančných transakcií.

Vás preto určite zaujíma, aké máte a aké budete mať v roku 2025 možnosti optimalizácie vašich príjmov tak, aby ste legálne platili čo najnižšie dane a odvody ... a na druhej strane, aby vám zostal čo najvyšší nárok na rôzne dávky, dôchodky, bonusy a podobne.

Pre tých z vás, ktorým to nie je jedno, sme pripravili tento špecializovaný webinár.

* * *

V cene je prístup na webinár bez možnosti zadávať otázky.

Jeden deň pred webinárom príde na váš email pracovný materiál v .pdf podobe a technické inštrukcie potrebné na prihlásenie sa na webinár.

Na účasť na webinári nie je potrebné žiadne mimoriadne technické alebo softvérové vybavenie, stačí mať pripojenie na internet.

* * *

Objednať si tiež môžete cenovo zvýhodnený balík všetkých štyroch marcových webinárov s Jozefom Mihálom:

  • Daňový bonus 2024 a zmeny 2025 - 18. 3. 2025
  • Daň z finančných transakcií - 19. 3. 2025 a 26. 3. 2025 (absolvovať môžete oba termíny súčasne, alebo len jeden, podľa vášho výberu)
  • Daňovo-odvodová optimalizácia 2025 - 27. 3. 2025

Viac informácií o balíku všetkých všetkých marcových webinárov s Jozefom Mihálom za zvýhodnenú cenu, získate na tomto mieste >>

* * *


Z programu webinára:

  • Zmeny v rámci konsolidačného balíčka: nová daň z finančných transakcií (veľmi stručne), vysvetlenie zmien pri daňovom bonuse na deti a odporúčania ďalšieho postupu
  • SZČO a povinné poistenie na sociálne poistenie a zdravotné poistenie, paušálne výdavky, minimálne odvody, z toho vyplývajúce odporúčané hranice príjmov
  • Špecifiká pre poberateľov autorských honorárov
  • Špecifiká pre spoločníkov a konateľov s.r.o.
  • Možnosti optimalizácie sociálnych a zdravotných odvodov, odporúčania
  • Dopady na dávky - starobný dôchodok, invalidný dôchodok, minimálny dôchodok, materské, dávka v nezamestnanosti atď.
  • Porovnanie daňovo-odvodového zaťaženia zamestnanec - SZČO - s.r.o.
  • Odporúčania - akú formu podnikania v roku 2025 zvoliť vzhľadom na reálne možnosti v praxi a modelové príklady

Časový harmonogram webinára

09:00 - 14:30, v tom 30 min obedná prestávka (11:30 - 12:00) a dve 10 min prestávky




  Webinár
  Daňovo-odvodová optimalizácia 2025

27. 3. 2025 09:00 - 14:30 OBJEDNAŤ

Akadémia Plus využíva registračný systém (Zooza) pre prihlasovanie sa klientov na kurzy, semináre, školenia, či konferencie. V prípade záujmu o absolvovanie tohto seminára kliknite na "Objednať", vyplňte prihlasovací formulár, odošlite ho a následne nezabudnite registráciu potvrdiť v maili, ktorý vám bude vzápätí doručený.



Organizačné informácie k webináru

Tento webinár sme pripravili v spolupráci so spoločnosťou RELIA s.r.o.

Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, bez možnosti zadávať otázky. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.

Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie a pracovný materiál v elektronickej podobe . Záznam z tohto podujatia k dispozícii nebude.

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára na základe platobných inštrukcií, ktoré budú objednávateľovi doručené na e-mailovú adresu uvedenú v registračnom formulári.

Prihlasovacie údaje na webinár zašleme na email účastníka cca 2 pracovné dni pred vysielaním webinára iba tým účastníkom, ktorí včas uhradili poplatok.

Storno podmienky: Po odoslaní pracovného materiálu a prístupových údajov na sledovanie webinára (prihlásený účastník ich obdrží prostredníctvom emailu cca 2 dni pred konaním webinára), prihlášku už nie je možné stornovať a uhradenú sumu nevraciame.



Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>













A+design
© 2005 - 2025 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen