|
|
Rozvoj kompetencií: Situačné správanie
Situačné správanie
tréningový kurz
Charakteristika
Tréningový kurz je zameraný na zdokonalenie schopnosti úspešného jednania v styku s podriadeným a nadriadeným,
klientom a partnerom.
Účastníkovi umožňuje získať praktické zručnosti, ktoré mu pomôžu zvýšiť predpoklad dosiahnutia cieľa v komunikácii.
Rámcová obsahová náplň
- Manažérske správanie a správanie obchodníka
- Vzťah situácia - cieľ - správanie
- Cieľovo riadené správanie
- Analýza správania
- Formovanie správania druhých
- Neverbálne správanie
- Plánovanie interaktívneho správania
Program je určený
- pracovníkom na úrovni vrcholového, stredného a prvolíniového manažmentu
- pracovníkom zabezpečujúcim styk so zákazníkmi a dodávateľmi
- pracovníkom marketingu, obchodným zástupcom a predajcom
- manažérom ľudských zdrojov, vedúcim pracovníkom personálnych a vzdelávacích útvarov
- pracovníkom zodpovedným za podporné servisné činnosti, riadiacim skupiny výkonných zamestnancov
- podnikateľom, ktorí chcú v komunikácii s partnermi dosahovať svoje ciele
Profil absolventa
- naučí sa používať zásady úspešnej komunikácie
- naučí sa chápať správanie ostatných a formovať ho tak, aby mu bolo na prospech
- zvládne používanie mnohých neverbálnych signálov
- prakticky si overí, či je schopný upraviť svoje správanie k podpore dosiahnutia cieľa v komunikácii
Časový rozsah
1 - 4 dni
Realizácia vzdelávacích a tréningových aktivít
Konkrétna podoba kurzu je pri realizácii prispôsobená jeho koncepcii (verejná / uzavretá aktivita, prípadne prispôsobenie individuálnym požiadavkám objednávateľa) - z nej potom vychádzajú konkrétne organizačné a obsahové propozície kurzu.
V prípade, že máte záujem o realizáciu tohto kurzu formou uzavretej aktivity pre Vašu firmu,
neváhajte nás osloviť (na tomto mieste môžete špecifikovať vašu požiadavku)
a my navrhneme ďalšie kroky smerujúce k naplneniu Vašich predstáv.
Ďalšie informácie
|
|
A+design © 2005 - 2017 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen
|