Rozvoj kompetencií: Obchod, marketing a obchodnícke schopnosti
Obchod, marketing a obchodnícke schopnosti
Vzdelávacie a tréningové programy
Vyberte si problematiku, ktorá Vás zaujíma:
Schopnosť efektívne riešiť tieto otázky môžete sebe, manažérom alebo ostatným zamestnanocm vašej firmy zabezpečiť účasťou na nasledovných vzdelávacích a tréningových kurzoch:
Manažment času
Kurz je zameraný na oblasť riadenia časových aktivít, cieľov, plánovania a rozhodovania, organizácie pracovného dňa,
kontroly termínov a rozvoj komunikačných techník a metód napomáhajúcich odstraňovaniu stresu a komunikačných bariér.
Asertívny obchodník
Kurz je zameraný na nácvik používania asertívneho prístupu v obtiažnych situáciách interpersonálneho styku.
Dosiahnutie svojich cieľov a presadenie sa v konkurenčnom prostredí je prostriedkom k vnútornej rovnováhe
obchodníka a konštruktívnemu riešeniu problémov a konfliktov v styku nadriadený - podriadený.
Víťazný tím
Kurz je zameraný na praktický nácvik základných zručností tímovej práce, ktorá je primárnou podmienkou
k dosiahnutiu totálnej kvality všetkých procesov riadenia predaja.
Účastníci zvládnu najdôležitejší tímový proces - proces rozhodovania, identifikovanie a rozdelenie
tímových úloh z hľadiska určenia tímu, ako aj riešenie problémov a konfliktov v tíme. Účastníci vedia
využiť vlastnosti a charakteristiky členov tímov, pracovných skupín a celých tímov v prospech efektivity firmy.
Úspešné vyjednávanie
Kurz je zameraný na zvládnutie a uplatnenie najúčinnejších metód a techník vyjednávania, rokovania a presviedčania
v procese komunikácie s obchodným partnerom a partnerom na pracovisku - nadriadeným i podriadeným.
Efektívnym používaním negociácie - vyjednávania - dosahujú manažéri želané výsledky pri dodržaní základných pravidiel
komunikácie, nekonfliktnosti vzťahov a budovaní vzájomne výhodných odchodných a spoločenských interakcií.
Prezentačné schopnosti
Kurz je zameraný na zvládnutie moderných techník a zručností profesionálnej prezentácie firmy alebo produktu, či služby.
Využitie prezentačných zručností je rozšírené na prezentáciu cieľov, priebehu a výsledkov projektov v riadení firiem.
Súčasťou kurzu je tréning modelových situácií prezentácie na zdokonalenie schopností prezentovať s dôrazom na profesionálny
styk s obchodným partnerom - zákazníkom.
Moderná reklama
Cieľom kurzu je praktické osvojenie si základných vedomostí, zručností a techník v oblasti efektívnej reklamy a
komunikácie so zákazníkom.
Reklama je v priebehu kurzu prezentovaná ako prostriedok na dosiahnutie predajných cieľov v interakciách so zákazníkmi
a obchodnými partnermi. Kurz je orientovaný na schopnosť zostavenia účinnej reklamnej stratégie ako nástroja na
dlhodobé presadzovanie obchodných záujmov v konkurenčnom prostredí.
Osobný imidž obchodníka
Kurz je zameraný na tvorbu profesionálneho imidžu obchodníka dodržiavaním pravidiel spoločenskej etikety
a obchodného / diplomatického protokolu, vhodného vystupovania a správnej estetiky zovňajšku.
Zvládanie stresu
Kurz je zameraný na osvojenie si vedomostí a praktických zručností umožňujúcich včas rozoznávať, zvládať a eliminovať
negatíva fenoménu súčasnej hektickej doby - stresu.
Súčasťou programu sú aktívne diskusné bloky, cvičenia na reguláciu myšlienkových pochodov pri reakcii na stres,
ich zmena z negatívnych na pozitívne a relaxačné cvičenia na predchádzanie, transformáciu a elimináciu stresu.
Situačné správanie
Tréningový kurz je zameraný na zdokonalenie schopnosti úspešného jednania v styku s podriadeným a nadriadeným,
klientom a partnerom.
Účastníkovi umožňuje získať praktické zručnosti, ktoré mu pomôžu zvýšiť predpoklad dosiahnutia cieľa v komunikácii.
|